Hargailah Dia

Monday 22 August 2011



aku setia, kenapa curiga
aku sayang, kenapa xpercaya
aku nak berubah, kenapa ragu-ragu



~ setia adalah hasrat yang rumit dan hampir tak boleh diungkapkan..ramai yang mengatakan setia itu sulit, padahal itu sama sekali tidak jika kita mahu untuk setia ~



Aku cintakan seseorang..tetapi, aku hanya boleh MELIHATNYA, MEMBANTUNYA & MENOLONGNYA DALAM KEADAAN APAPUN..tapi aku tidak pernah tahu sama ada dia cintakan aku atau tak..tapi aku TERUS MENCINTAINYA walaupun aku sendiri tak tahu sama ada dia memiliki perasaaan yang  sama..


kepada dia;


 "semoga awak selalu bahagia di samping orang-orang yang awak sayang, Tuhan pasti akan menuntun jalan hidup awak agar semua perkara yang awak atasi dapat diselesaikan. semoga awak sentiasa dilindungi Tuhan & hidup awak sentiasa diredhai dan dirahmati Dia"


WASSALAM

No comments:

Post a Comment